Helg igen..?



Onsdag..
Bakade lite bullar och muffins.. Muffinsen gick  åt skogen.. Blev inte alls nåt bra av dom..
Bullarna blev ganska så ok.. Men det kan allt vara lite mer kladd i dom tycker jag.. ;)



Torsdag..
Så va det helg igen.. Jobbade igår.. Mitt i veckan.. Inte riktigt men det är ju iaf inte en vanlig krog dag..
Jätte mycket folk var det iaf.. Som vi kämpa jag  å Becca.. Ville inte alls öppna två garderober.. Men det fick bli så iaf..
Tidigare på dagen..
Skulle till arbetsförmedlingen igår med..  Men det gick inte alls bra det inte.. Självklart så stängde dom kl 12..
Då va inte jag där.. Jag kom dit först 13:26 lr nåt i stil med det.. Inte skoj.. Så jag gick till faktura för att hälsa på.. Alltid lika trevligt att sitta där en liten stund..

Så bar det av hemmåt.. Sitta där å bara vänta.. Innan jobbet middag med Tobias på Kina :) Mys pys..
Sen som tidigare nämt.. Jobba jobba jobba..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0