Morrn morrn..



Ja men god morgon.. Sömntuta man e va? Fast jag hade inte haft några problem alls med att sova i några timmar till.. Men jag måste ju kliva upp så jag hinner med allt det som jag borde idag.. Ut å lämna nallen å sen städa en aning här hemma.. Få se om man hinner med att göra nåt som är roligt idag.. Det e ju trots allt onsdag..
Ikväll är det Top Model :) det gillar ju ja inte alls.. Nene.. Lr så kanske det är så att jag följer det slaviskt!
Har man intressen så har man.. Ne nu blir det lite te å kolla arbetsförmedlingen..

Kommer att skicka mitt nya nummer till alla..
Å jag vaknade inte ;) You know!

Tjinge ling..

Kommentarer
Postat av: anonym ;)

Vad bra att du inte vaknade!
Ser fram emot att höra mer från dig!
Kramiz

2008-03-19 @ 11:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0