*Bebisar*


Nee så illa är det inte.. Men det är nästa så att man önskar det ibland!
Lr det där låter nog en aning dumt.. Men då får det göra det.. Jag pratade iaf lite med Becca tidigare idag..
Så passade jag på att vara inne på hennes blogg.. HIttade då en ganska så rolig liten sida..
Var bara tvungen att testa.. Men vilka resultat! Inget jag gillade iaf.. Men det var ganska så kul ändå..

http://www.alltforforaldrar.se/svenskanamn/

Det går ut på att man ska testa att skriva in namnet på "mamman" och "pappan" så får man förslag på eventuella namn för tillökningen.. Hehe..

Såda blev mina...

Flicka: Eulaila, Ester, Flora, Engla
Pojke: Ferdinand, Gillis, Franciscus, Frej

Känns inte som att det va några av dom namnen som va nåt va? : S
Men då provade jag visserligen att skriva med både stora å små bokstäver..
Såå tokigt det kan bli va? Men bebissuugen e jag iaf! Tokigt va!? Men men..

Kommentarer
Postat av: mamma

Eulalia...tror de finns i släkten...
Ester oxå.
Gillis hette en jättehärlig gubbe som vi umgicks med när jag var liten.
Nog skulle de gå...
Kanske man ska börja sticka...
Kram

2008-05-14 @ 18:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0