Ellos

Måste vara lite som alla andra ibland.. Önskar just nu att jag hade en massa pengar.. Eller nån annans ekonomi..
Det hade ju inte varit helt tokigt.. Då skulle jag nog kunna tänka mig att handla lite av följande..
image163

Massa smått å gott som inte skulle vara helt fel att ha.. Hittade dessvärre inget som jag skulle kunna tänka mig att bada i.. Jag är nog lite kräsen iaf.. Men men.. Det fanns visserligen en hel del mer som jag skulle vilja ha..
Men jag har inte råd med det där just nu.. Å inte det andra heller.. Så jag får drömma lite ; )

www.ellos.se

Kommentarer
Postat av: mamma

Ellos har rea...70%...

2008-05-20 @ 17:19:58
Postat av: mamma

Just ja, väntar på Bibbi just nu. Hon kommer för att hämta mig. Vi ska på en utställning här i stan. Min fd chef har sytt en massa.. kul va.
Antar att jag ska hälsa moster.
Kram

2008-05-20 @ 17:23:32
Postat av: mamma

Kolla om du hittar något på rean. Maila mig. Jag tror jag ska beställa....

2008-05-20 @ 17:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0