J.O.B.B.A


Jobba jobba jobba det e temat på denna dagen! Haft två lediga dagar på raken det e såå segt..
Å det känns såå meningslöst! Visserligen ganska så skönt att ta det lite lugnt ett tag men ändå..
Jag e ju här för att jobba.. Men men.. Det blir nog fint med det.. Idag e det iaf jobb som gäller..
Kanske inte dom bästa arbetstiderna men ändå.. 16-22.. Segt men det ska gå : )

Denna veckan ska jag vara tl.. På prov.. Det e jag å Gabbe som har fått den lilla grejen på oss..
Testa en vecka att peppa å leda två andra.. Så nu e det tävling.. Å vad säger man??
VI SKA VINNA!! Hehe..
I skrivande stund så leder vi med 1-0.. Det e bara att jobba vidare.. Så nu snart ska jag iväg å peppa dom å försöka att få det till att bli 2-0.. Helst ännu mer ändå! Vinna va det! Vinna ska det bli! : )


Kommentarer
Postat av: mamma

En som inte förstår... vad är TL???
Hoppas det gick bra.
Jobba på.
Älskar dig
Puss och kram

2008-05-13 @ 19:08:18
Postat av: Anders

Hej hopp!
TL undrar jag oxå vad det är, känner mig som?????
Har du det bra annars då?
P&K
Gufarn

2008-05-13 @ 22:36:00
URL: http://www.sporring.se/wordpress/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0