Lilla Paradiset..



Glimmingen, världens mysigaste ställe..
Lilla huset.. Å lite fint som finns runt omkring : )
Var bara tvungen..

         image144


Såå mysigt så det nästan inte är sant.. Skog runt omkring och det är ändå inte lånt från stan..
Bara kunna gå ut utan skor.. Känna gräs under fötterna, höra fåglar som kvittrar.. Kan det bli bättre?
Där har jag iaf mina kärlekar, alla mina små älsklingar.. Å som jag saknar dom!



image152
Mina små missar som sitter och väntar på att få komma ut i friheten..



Kommentarer
Postat av: mamma

Kul att äntligen få se hur de ser ut...
Ganska likt vårat hus, fast utan till/utbyggnad.
Nästa gång kanske det blir kort från insidan.
Kram

2008-05-07 @ 19:19:59
Postat av: mamma

Kolla nu...
Det är del ett av två.
Tänkte att du ska få senare oxå.
Bra att ha i sommar...
Kram
Mamma

2008-05-08 @ 22:03:09
Postat av: Ann

Vilken fin plats, är det där du bor nu mera?
Katterna må trivas (du oxså)

Ha en sköön sommar.
Kram / Ann

2008-05-21 @ 09:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0