Lilla Stugan

På Begäran..

Ja eller vad man kan säga.. Det känns lite så iaf.. Har listat ut att det finns dom som vill veta hur det ser ut där jag är.. Spenderar min tid å bara filosoferar.. Så nu har jag pillat ihop lite bilder som jag ska hoppas funka..
Det blir väl så att man får ett "humm" om hur det ser ut iaf.. Få se va han som bor säger när han ser det här inlägget :P Haha.. Det kan ju vara kul med hans reaktion..

Så då e det titta daxs..

   image172
Hallen..

image173
Vardagsrum/sovrum

image174
Toa..

   image175
Köket : )

Snabbvesit här då.. Bilarna står ute, poolen och tennisbanan finns några meter längre ner..
Haha.. Not! Men för er som har sett på Mtv så är ni med på vad jag menar..

Bye bye!


Kommentarer
Postat av: mamma

FIIIINT
Kul att äntligen få se hur det ser ut.
Kram
Lycka till med spindlarna

2008-05-23 @ 11:28:10
Postat av: Anders

Oj va fint du bor!
Det där som mor din skrev om spindlar vet jag inte.....brrrrr (hatar, men kan hantera min rädsla för spindlar)
P&K Gufar

2008-05-24 @ 04:48:00
URL: http://www.sporring.se/wordpress/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0