Mamma dag..


Ja så va det ja.. Alla mammors dag.. Stora mammor, små mammor, långa mammor, korta mammor..
Så GRATTIS till alla mammor där ute, speciellt min egna lilla mamma! : )
 
Nu är jag åter i Norge iaf.. Illa illa.. Hoppas verkligen att dom ringer från nåt av alla dom jobben som jag har sökt..
Det hade varit underbvart om dom kunder höra av sig så att jag slapp sitta här å kura i en säng..
Men men.. Det blir nog bra det här med.. Hoppas på att det inte blir såå länge till som jag jobbar i Norge iaf..
Inget fel på Norge så.. Men jag vill hem! Hem hem hem..

Bussresan gick bra å allt var väl trevlig idag.. Typ.. Ta åt sig den som behöver! Hm..
Ne nu är det sängen som gäller.. Måste sova! Jobba imorgon.. Igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0