Oslo City


Ja det är där vi står dom här dagarna.. Längtar tills imorgon.. För då är det inte långt kvar innan jag skall åka hem..
Idag är det onsdag.. Fredag åker jag hem.. Längtar sjukligt efter att få åka.. Men det är bara att vänta..
Den som väntar på något gott väntar inte för länge.. Lr hur var det med det där?
Det blev ju nästan inget om Oslo C.. Hehe.. Men det finns inte så mycket att säga.. Det e som vilket stort Schopping center som hellst.. Så egentligen jag e som alla andra jobbiga som dyker upp på dom flesta ställen å bara frågar å frågar.. Man vet ju hur det är när man själv går.. Men det är ju så att alla vill ha ICE dom har bara inte förstått det än..
Ne nu ska jag följa med min nya arbetskamrat Sara ut på stan.. Sen är det direkt iväg till stand å bara vara yber glad å sälja som smöör..
Hm..

Go TEAM GO!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag hejar på er.
Le sockersött så ska du se.
Lycka till
Kram

2008-05-14 @ 18:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0