Solen


Ja sol var det allt när jag klev upp ,så glad jag blev då! Tycker om sol! Men det måste grejjas innan man kan lägga sig i solen. .Fixa med disken, hänga tvätten och starta ny maskin.. Lägga kycklingen i klet så att den ska smaka gott.. Ja det va ju inte så mycket.. Men nog med grejer för att det skall ha hunnit komma en massa moln när jag ska lägga mig och läsa min bok.. Ååå! Så irriterande.. Men Emma kom å höll mig sällskap iaf..
Fast det tråkiga va ju då att hon tappade sin mobil i mitt kaffe.. Det var bara botten skvätten kvar.. Men ändå gick nallen sönder.. Så det vara bara att åka till torp å köpa en ny.. Hon var lagomt nöjd vill jag lova.. Men fick iaf en fin nalle..
image177

Nu blir det till att laga middag.. Sen har jag inte en aning om vad som kommer att hända.. Hoppas på att det blir något bra av det iaf!

Tjohooo... !

Kommentarer
Postat av: mamma

Vad jag vet så är det bullar och inte nallar man ska doppa i kaffet... Men vad vet jag. Kanske ni har andra traditioner i Uddevalla.....
Men den nya var fin. Vill oxå ha en ny...
Kram

2008-05-23 @ 20:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0