Summan


Summan av det hela.. Ja det har varit bara bra sen jag skrev sist.. Massa mys och bara bra : )

Födelsedag, ja.. Fyller år gör man en gång varje år.. Så det va samma sak denna gången..
Jag gjorde det igen.. Fyllde år alltså : P
Men det var helt klart tusen gånger bättre än förra året.. Då jobbade jag hela dagen.. Å då menar jag verkligen hela dagen.. Först på telia på dagen och sen på harrys på kvällen.. Så jag tror att jag jobbade från kl 07.45 till 23.00..
Då är det inte mycket tid till annat..
Men den här gången va jag bara ledig och njöt av dagen.. Gjorde allt i min takt..

Kvällningen med Tobias var ändå bäst : ) Sitta på hans lilla trapp å ha piknik.. Massa goda ostar och färska frukter..
Dricka gott och bara ha det bra.. Vad mer kan man önska? Jag fick jordgubbar och asti cinzano lr hur det nu stavas..
Hm.. Det vet jag att en annan åt med.. Å det var visst mitt fel det.. Hehe.. Hon blev så sugen när hon var med mig på systemet och hörde om mina planer.. Hoppas att det smakade : )


Gårdagen.. Hm.. Hände inte så mycket.. För utom att vi hade bestämt att grilla.. Grilla i regnet.. Så sött så!
Hehe.. Tobias med paraply och grillbestick, vilken syn måste jag säga..
Men det är väl så när man inte har nåt tak att hålla till under.. Gott blev det iaf.. Potatisgratäng å massa sallad till det..
Sen var det film.. Förtrollad.. Å en till som vi inte hann se.. Förtrollad var jätte bra : )
Men Tobias somnade på mig så han såg aldrig klart den..


Stenungsund.. Mm.. Där har vi varit i några timmar idag.. Tobias sak vara hårmodell på söndag för en kompis som skall göra nåt frisör prov.. Det finns ju så många olika så jag vet inte vilket prov det va nu.. Men idag har han iaf fått färgat håret.. Silver/ask/blont tror jag att man kan kalla det.. Rätt charmigt tycker jag.. Men han gillar det inte alls..
Så nu tror jag att han kanske kan förstå hur jag känner mig lite..
Jag tycker iaf att det ser helt ok ut, men han ska ju klippas med.. Så får man se hur det ser ut då..

Nu är det snart kväll igen.. Vi ska nog försöka oss på att grilla idag igen.. Men den här gången e det inte regn iaf!
Så det e bara att hålla tummarna att det ska hålla hela vägen!
Dags nu snart att förbereda potatisen och laxen.. Mumma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0