T.H.N

Hade tänkt att jag skulle sola idag.. Men det blev inte så mycket med det! Hann inte mer än ut å visa lite hus så kom det en massa massa moln å så var det färdigt med den solningen.
Inte långt senare började det regna.. Jag skulle visst inte få bli brun.. Så jag satte mig å pilla med kläder..

Men nu till det roliga! Åkte med Emma til Thn för att fika med B2. Det var länge sen jag träffade B2 så det var trevligt.
Hon hade med sig en arbetskamrat med.. Jag tror att han hette Magnus, inte säker men jag tror..
Jag å namn! Åh.. Vi satt då iaf där å fika, pratade om allt mellan himmel å jord..
Böker, Liseberg, Skräckens källare.. En salig blandning med andra ord.. Kaffe å bulle var det som stod på menyna iaf.. Alla med varsin :) Grejer det! Mumma om inte annat.. Hehe.. 

image164  image165


Sen så hade vi besök av en väldigt underlig fågel.. En duva som inte alls ville lämna oss ifred! Den var grymt närgången.. Inte nog med den så var det en massa andra småfåglar å skator runt omkring. Men det gick ändå!

Hem sen.. Fundera på vad man ska äta.. Inga förslag.. Åka till affären, handla, vara lat.. Åt Pizza!
Gott men kanske inte det bästa.. Hemma lagat resten av veckan! Kanske inte söndag då.. Men annars!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0