Trötta fötter..


Jobbat å sått.. Jobbat å gått..
Nästan så kan man säga att det har varit.. Först så jobbar jag ju.. Å då står jag upp hela dagen.. Står å står hela tiden.. Vill lova att det blir varmt om fötterna.. Även fast att man har skor som man tror inte ska göra nån skada så gör dom det! Jag har skav på ställen som jag inte ens anade att man kunde få..
På ovansidan foten.. Ska man ha skav där kanske??  Jag tycker väl egentligen inte att man ska ha skav alls..
Men det verkar som att det e svårt att undvika.. Har sabbat mina fötter totalt känns det som sen jag kom hit..
Sen var det de där med att gå också.. Det finns ju inte så mycket att göra i den här staden om man inte är gjord av pengar.. Så en annan liten hobby som jag har skaffat mig är att vara ute och gå.. Det är verkligen jätte härligt..
Det är väl inga jättesnabba promenader som vi har.. Det är mest att strosa omkring och titta på saker..
Å så var det fötterna igen.. Dom gillar inte att jag går så mycket heller.. Inte i dom skorna som jag har iaf..
Idag kom jag kanske på lösningen.. Det var meningen att jag och Sara skulle köpa skor.. Hon två par å jag ett..
Men när vi väl var där så ville Sara ha tre par iaf.. Då blev jag lite kluven.. Men det slutade dessvärre med att jag köpte tre par jag med.. Men det kan ju även vara min räddning..
Tre par skor för 198:-
Det tror och hoppas jag att det var värt!!


 



 

Den sista av dom skor som jag köpte fanns inte med : ( 
Men det var iaf en liten sandal.. Även den en som det inte är riskt att man svättas om fötterna i..
Så håll nu tummarna åt mig! Inget mer skav!

Kommentarer
Postat av: Anders

Ojoj...Stackers di och stackers dina fossingar! Du frå ge dom lite fotbad och massera dom med nån svalkande kräm. Eller så får du vänta tills du kommer hem så kanske T kan massera dom åt dig.
Puzz
Gufar

2008-05-28 @ 09:13:45
URL: http://www.sporring.se/wordpress/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0