En brasa tack!

Burr å fyy.. Jag sitter här å fryser.. Det är inget vidare alls..
Har knästrumpor under byxorna idag, det blir nästan som lånkalsonger.. Men ändå fryser jag!
Kaffe har jag med hällt i mig, men ändå fryser jag..
Varför ska jag frysa så? Gillar inte att frysa! Det ju liksom kallt när man fryser.. Buhu..
Jag klagar å klagar.. Ge mig en brasa! En varm å goo brasa som man kan bara sitta och titta på..
Drömma sig bort..
Ååå minnen ljuvliga minnen..



Vi sitter vid brasan som vi tillsammans har byggt upp. Det är mörkt och kallt ute. Vi småpratar, skrattar och grillar korv..
Trodde inte att jag skulle få följa med ut på isen, mamma tyckte inte det. Men som tur va så tyckte Sten att jag borde få det. Så nu sitter vi här hela gänget, det är så mysigt..

Ett minne sen läänge tillbaka, kan jag ha varit omkring en 14? Ingen aning.. Hihi..

Kommentarer
Postat av: mamma

Njaa, tror du var 13.

Och länge var ni borta och kallt var det....

Kram

2008-11-19 @ 17:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0