Flyttat och bytt..


Ja två av mina små missar har flyttat.. Å eftersom att jag har ett kamera stopp nu så måste jag återanvända lite bilder.. OM jag hittar dom..
Det är iaf så att två av mina små missar har flyttat till ett nytt hem.. Dom bor inte så långt ifrån men dom har ändå ett nytt hem.. Dom har inte bara flyttat dom har även bytt namn.. And I like! ; )

Det var ju då så att den nya ägaren nämligen Brant om han nu stavar så gillade namnet Rambo, men hade gett sig själv ett löfte att om han skulle skaffa katt så skulle den heta....


Låt mig PRESENTERA :
 Påven
självklart så har ju Påven en kompis och vem är inte bättre kompis med Påven än..
  Nunnan 
'


Så nu bor Påven och Nunnan tillsammans hemma hos Brant en lycklig liten famlij..
Påven tar väl hand om Nunnan, så fort hon piper kommer Påven springandes..

Önskar bara att jag hade lite nyare bilder att komma åt just nu men inte det..
Måste ju göra som så att jag hälsar på dom så kan man se hur dom bor nu : )

Kommentarer
Postat av: Mamma

Skönt att de kommit till bra hem.

Elisabet och Andreas i Granloholm. Kommer du ihåg dom??? Hon jobbade på Fyren med mig.

Här är allt som vanligt.

Kram

2008-11-07 @ 10:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0