Jamen va fint..


Det blev väl inte som jag hade tänkt mig igår kan man väl lungt säga..
Satt hemma i godan ro och bara hade det bra..
Klockan var visst 22.10 då ringer Annas telefon..


Varför ringer min telefon då tror ni??

Jo det kan bara finnas en anledning till det.. Det är för att jag skulle JOBBA!!!
#¤*!?%&(#^^/#"* å lite till.. 
Jag blev inte alls speciellt glad vill jag lova.. En total miss! Så det var bara att ta och slänga i sig den goda maten som jag faktiskt hade väntat på i över en timma.. Titta på glaset med vin framför mig och inse att det va slut med det goda för denna kvällen.. Tur att man inte hade hunnit dricka nåt direkt.. Hade kunnat vara riktigt illa det..

På med kläderna och SPRING!!!  (var där 17 min efter samtalet.. )

NU idag.. Inte ett dugg bättre.. Jobbade ju inatt.. Jobba idag.. 

Å VILKEN ÖVERASKNING...  DET ÄR "SÖNDAG" IDAG!!!
Vilket betyder att vi öppnar en timme senare på Torp än vanligt..
Men var det någon som sagt nåt om det?
Nee.. Så här sitter man en timme tidigare än vad man behövde..


Nöjd?? Njaeee..
Nu ska jag "njuta" av min dag.. Morr..

Kommentarer
Postat av: Nea

anna!!! fortfarande! vart jobbar du?!

2008-11-01 @ 17:36:03
URL: http://andreaohlson.blogg.se/
Postat av: mamma

Se det på den ljusa sidan... du var itid...ha ha

Hoppas allt gått bra.

Kram

2008-11-02 @ 21:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0