K.. k.. k.. aa..


Ne det är verkligen så att jag knappt är vaken idag..
Jädrans vad jag somnade sent efter jobbet igår..
Inte bra alls.. Jag är så trött att jag typ ser i kors..
Jag ska nog springa vidare till mina gamla kollegor och be om lite kaffe..
Jag har redan frågat en gång i bilen på vägen ut hit till mitt tillhåll..

Så nu sitter jag här och bara väntar på ett litet sms..
Snälla då.. Skicka nu så jag vet om det finns mjölk!!


Anna vill ha kaffe, Anna behöver kaffe, Anna borde dricka kaffe...


Kommentarer
Postat av: Mamma

Kaffe kan vara bra till mycket... Men de säger att ett glas iskallt vatten är lika bra. Har än inte provat... använder kaffe.

Kram

2008-11-09 @ 19:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0