Marocko


Jag har fått för mig att jag vill åka till Marocko.. Jag vill jag vill..
Satt och kollade på en massa bilder på olika fina resesidor igår.. Å så hittade jag dit..
Har inte alls tänkt på det stället innan.. Men det var ju jättefint ju!!

Jag vill jag vill.. Ååå.. Drömma kan man eller hur?
Hittade till å med Hotell och allt som man kan tänka sig att bo på som inte alls var TOK dyrt utan kanske helt ok..
Hm.. Om man ändå kunde..








Ni kanske kan förstå att jag vill..
Men nu ska jag leta efter ett ställe där man kan snorkla, klättra och hitta på en massa roliga saker.. Mmm..
Ska se om jag kan finna nåt sånt ställe..
Hm..

bilderna är från ving.se, hotell Takida Dunas, Agir

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

Ser härligt ut!

Trevlig helg!

Kram kram

2008-11-07 @ 12:25:48
URL: http://himmelskrora.blogspot.com
Postat av: Mattias

Såg juh helt underbart ut! När ska vi åka? ;o)

2008-11-07 @ 19:15:11
Postat av: Mamma

Jodu, de skulle vara nåt de...

Ser nästan ut som om jag skulle kunna följa med.

Ha bra

Kram

2008-11-08 @ 17:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0