Söndag igen..


Denna åtarkommande Söndag.. Den kommer igen och igen.. Varje gång den är slut så kommer det en måndag..
Jobb igen.. Jobb, jobb, jobb.. Gud så trött jag känner mig! Ge mig en vecka eller nåt!
Har ju jobbat hela veckan utom idag. Så vad har jag gjort idag då?
Städat hela lägenheten.. Dammsugat, skurat och allt.. Så nu är det fint här igen :  )
Men det är väl kanske egengligen inte det som man vill göra sin enda lediga dag på veckan..
Gladeligen så kommer det en söndag igen nästa vecka! Jippie!

Mm.. Så var det med det.. Och så spännande e det..

Guud så tråkig jag känner mig just nu.. Får ta mig i kragen!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, vad ska man med en så kallad ledig dag till???

Det är ju städ dagen..

Alltså, de blir ingen ledig dag.

Kram

2008-11-23 @ 21:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0