Torp Kaffe


Gud så mycket kaffe jag dricker.. Vet snart alla priser på torp tror jag.. Haha..
Vill du ta en kaffe på torp så kan jag säga..

Briggen - Passa på vid lunch, då kan du få både mat och kaffe för 75:-
Café Torp -  Vanlig kopp med kaffe direkt ifrån maskin, helt ok! 20:-
Donken - En klassiker, bonus att man får en kopp efter 4 köpta. 16:- (mellan st.)
Pressbyrån - En liten fjuttig kopp som inte ens smakar gott enligt mig 14:-
Coop - En inte allt för stor kopp men inte liten heller.. Eller nåt.. 13:-
Kahlt Te och Kaffe - Typ samma storlek som på alla andra ställen 8:- (personal pris)


Hm.. Det finns några fler ställen som man kan dricka kaffe på.. Men jag har ju då inte provat alla än så..
Fast det är nog bara ett ställe kvar ändå som jag inte har köpt kaffe ifrån ännu Coffé Roomer.
Kanske att det är deras tur nästa gång, om det inte kostar allt för mycket.. Hehe..

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kanske dags med en liten bryggare på jobbet...

En julklapp att önska kanske.

Puss och kram

2008-11-12 @ 13:01:01
Postat av: Anders

Du är lik mig då, jag tappar i allmänhet räkningen på hur många muggar jag dricker på en dag, och när jag bara går hemma så går det dubbelt så mycket kaffe.

Kram /Gufar

2008-11-12 @ 20:47:02
URL: http://ordtankarbild.blogspot.com/
Postat av: LillaMy

Kaffe e farligt men gott och bra på att hålla en vaken.. Hehe.. Eller hur? Väldigt bra att ha som anledning att träffas med.. typ "Ska vi ta en kaffe?"

2008-11-13 @ 10:31:48
URL: http://snowies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0