Trevligt..


Det beror väl helt och hållet på hur man ser det skulle jag vilja säga..
Men nu är det som så att det kommer att bli arbete hela långa dagen..
Då menar vi LÅÅÅÅÅÅÅÅNGA dagen..

Började mitt pass på torp 9.45.. Fast att jag skulle börjat 10.45.. Slutar 15.30
Efter det är det bara att springa hem.. Byta arbetskläder och hoppa in i garderoben på Harrys..
Så man kan väl säga att med tanke på busstider och sådant börjar jag väl där kring en 16.15..

Gissa hur länge jag jobbar då?
JO men närmare bestämt tills att dom stänger ikväll 02.00, lite senare får jag gå med tanke på att vi som inte är ute och festar får gå senare..
Det är ju vi som städar.. Plockar undan, röjer ni vet.. Haha..

Så blev min dag..  JIPPIE.. Eller? : S

Kommentarer
Postat av: mamma

Kul att du varit och hälsat på på min sida. Den är reklamfri.

Är nyfiken på hur du tycker rengörings medlet var.

Puss och kram

Mamma

2008-11-02 @ 21:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0