Dejting


Hahaha.. Ja idag har vi haft morgonmöte där våren galne lille Chef har jämfört vårat jobb med dejting..
Det är ganska förundrande hur han lyckas att hitta liknelser med allt..
Han tycker det att om vi dejtar och vill få det till så fixar vi det och att det är samma här när vi pratar med våra potensiella köpare.. Att om vi ska få det till så måste vi vara bestämda och så "bygger" vi upp det till att det blir som vi vill..
Det kan väl vara så kanske?
Vad vet man.. Jag har inte så lätt att föreställa mig att den jag ringer är någon jag vill bjuda hem.. Haha..
Men det är ju inte riktigt så han menar utan det att vill man så går det, man får det till det man vill..
Det är ju faktiskt helt sant.. Eller? Hm..
Ja det vart det som jag ska klura på idag.. Haha..



NU, när vi sätter oss och ska ringa våra samtal.. Vad händer då?
Jo då har vi ingen nätåtkomst.. Hm.. Vad är problemet??
Vad är det som händer? Illa Illa! Så nu sitter vi och väntar..
Inte hittar jag någon driftkarta från den operatör vi har heller.. Men på telias karta ser det inte bra ut alls : (
Få hålla tummarna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0