Det regnar..


Det bara regnar och regnar hela tiden just nu.. Hur kul är det??
Funderar på om jag ska hem och sätta mig i soffan och tända en massa ljus..
Bara mysa ner mig och vänta på att det slutar att regna..
Tro om det kommer att göra det? Det har ju varit så fint väder hela veckan.. Vart tog det vägen?
E det slut på det nu? Hoppas verkligen inte det..
Göra en god paj kanske och fira att det är fredag?
Nån som är med på det?  Är fredag något att fira?
Hem och fundera.. Fast inte än då, slutar först om en timme! Hoppas att det har slutat att regna tills dess..
1regn

Lite regn jag hitta på aftonbladet.se, tänk så de kan se ut i uddevalla ibland.. hehe..
Inte lika illa idag som då men iaf..

Kommentarer
Postat av: mamma

Resan var ingen höjdare. Regn hela vägen så planet hoppade runt.

Sen bilfärden, ja den var mindre rolig. Dimma. Kom hem hit till Graninge vid halv tre på morgonen och Erik kom krypande glad ihågen vid halv sju. Ganska mör idag. Sten och alla hade ju jakt i dag och de blev en till kalv. Inte för att det behövs. Har ju frysen full.

Kram

2008-10-11 @ 21:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0