Hoppsan


Alltså nu tror jag nästan att jag har gjort så att folk missförstog allt lite..
Hm.. Katten har det bättre.. Jag har det ok!
Jobb har jag fortfarande men jag vet inte hur länge till jag har det.. Det känns som att det är ganska så osäkert..
Å lilla mamma jag flyttar inte hem till Solle igen.. Det känns inte så..
Inte just nu iaf.. Jag sökte ju ett jobb där hemma men dom kunde inte lova en heltid så jag flyttar inte hela den vägen för en tjänst som inte är 100%..

Vad mer ska jag skriva nu då? Hm.. Jag vet inte vad mer jag ska skriva nu.. Men det kommer nog mer under dagen..
Just nu ska jag fortsätta att jobba eftersom att min rast är slut!
Då måste jag ju jobba... Hehe..

"I be back.. "

Kommentarer
Postat av: Beccsan

hoppas att du kænner dig bættre. jag har tele nu så kænner du dig ensam kan du bara ringa. Tror inte jag har rætt nummer till dig.. puss på dig

2008-10-15 @ 11:55:08
URL: http://rkittelsen.blogg.se/
Postat av: mamma

Men det finns nu bra jobb och heltid. Jag vet

2008-10-15 @ 19:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0