Idag då?


Ja vad ska jag hitta på idag?
Har ingen aning alls om vad jag ska hitta på.. Nån som har nåt bra förslag?
Igår så tvättade jag, dagen innan det så tog jag städningen.. Funderar på vad vettigt man kan hitta på idag..
Skulle ju ha tatt en fika igår med Becca men hon va ju sjuk.. Så hur bra blev det då?
Det blev inte bra alls..
Undra om man kan komma på nåt vettigt att göra idag eller om jag bara ska sitta och rulla tummarna..
Kan nog komma på nåt pyssel som jag kan greje med..
Hittade ju iof några typ tavlor eller vad man ska kalla det som jag skulle kunna ta och sätta upp.. Men jag har ingen aning om vart jag ska sätta upp dom..
Fast det e ju inte tavlor heller.. Det är mer som hyllor.. Vad kan man fylla dom med?
Hm.. Nu fick jag något att tänka på iaf.. Hehe..


Kommentarer
Postat av: Marita

Men vennen då.. Eg & Linda ska kanskje te Harrys ein tur seinare.. Om du vil henga med? E vell heima rundt sju/hall åtta skulle eg tippa på..(ska ha ongane ei stund ette jobb) kos å klem ;*

2008-10-08 @ 15:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0