Köa..


Det är alltid lika spännande att köa.. Gaah!
Nee det är inte ett dugg kul.. Först får man sitta i kö 8 min för att komma till en person..
Som jag dessutom redan vet inte kan hjälpa mig för att det är inrte deras område..
Men knappvalet som jag hade behövt fanns inte i deras meny.. Irriterande?? Ne inte alls..
Inte nog med det.. Första gången jag ringde så fanns det inte alls plats för mig i deras kö ens..
Illa illa..
Svar fick jag av "rätt person" efter att det gått 11 min allt som allt..

Nu.. Efter att samtalet är slut.. Tror ni att jag har fått nån hjälp?
Nee fan heller.. Ring till NAV dom kan nog hjälpa dig.. Ja men tack..
Det ligger för fan i NORGE pucko! Fatta vad det kostar att ringa dit lr!?!?!
Åå.. Vilken fett irriterande jävla dag.. Jaja.. Det är väl bara att försöka att göra nåt..

Jo jag pratade föresten med a-kassan...

www.nav.no


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tror hela Sverige består av kö... sist jag ringde F-kassan blev jag placerad som nr 354 i kön... Tur det var ett "gratis"nummer...

Kram

2008-10-23 @ 08:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0