Mamma


Jag vill till min Mamma! Har inte sett min mamma på över ett år nu ju..
Just precis nu så finns hon i Borås.. Hur långt bort är det?
Det är inte alls långt bort mot för vad hon brukar vara.. Men jag kan ändå inte träffa henne : (
Jag måste jobba.. Slutar 17.00, hennes flyg hem går 19.00..
Det tar över en timme till Gbg..
Då finns det ju ingen tid! Inte kan hon boka om flyget heller..
Men jag vill.. Hm..
Chefen säger ju alltid att det man vill kan man få till..
Men kan jag det nu?
Det tåls att tänka på.. Ska det gå måste jag ta ledigt..
Kan jag det? Är det rätt? Har jag ens råd att åka ner och tillbaka..
Många frågor, många tankar..
Just nu en vilja..

Krama Min MAMMA!!

Kommentarer
Postat av: Milli

Hey gumman! Har börjat läsa din blogg, intressant att se vad du hittar på för tokigt i Uddevalla.. Svar till ditt senaste inlägg: Klart som korvspaa att du ska träffa mammsen din! Den kramen du kommer få av henne kommer att värma dig sååå länge! :) Ta ledigt och lev på pasta ett tag framöver ;) Puss & Kram/ Milli

2008-10-10 @ 09:00:13
Postat av: Anna-Carin

Åk och hälsa på mamma!

Snabba dig, du hinner!

Allt annat får lösa sig sen.

Kram

2008-10-10 @ 10:37:20
URL: http://himmelskrora.blogspot.com
Postat av: modern

Herregud 1 år. Det hade jag inte fixat att inte träffa mina "små" barn på.

2008-10-13 @ 12:03:34
URL: http://kittelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0