No godmorning


Ne det känns inte alls som en bra dag..
Vet inte varför.. Men mina tre första samtal har gått blä dåligt! Så nu måste jag ta å andas och börja om..
Glömma och sudda eller nåt sånt.. Annars kommer inte den här dagen att gå allt..
Men jag undrar om det är för att jag sitter och tänker så mycket på att det som jag satt och läste igenom igår ska in i samtalen någonstans.. Men jag får det ju inte att passa in..
Å sämre går det ju när jag bara sitter och tänker på det och inte alls får det att flyta på..
Men men..

Det får väl bli en kaffe på det så kanske det blir bättre sen..
Hoppas att det blir bättre iaf..

Min kollega har iaf sålt : ) Hon är så duktig hon! Keep upp the god Work! ; )

Kommentarer
Postat av: Mattias

Vad är det du säljer nu?

2008-10-07 @ 18:21:58
Postat av: mamma

Det kommer gå bra för dig med.

Helt självklart.

Jag tror på dig.

Kram

2008-10-07 @ 20:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0