Tankar


Gud som man tänker egentligen..
Det går ju inte en minut utan att man tänker.. Eller gör det de?
Jag funderar då alltid på det mesta och ingenting jag..

Som igår.. Då satt det en tjej helt för sig själv här vid kanalen utanför eller vad man ska kalla det..
Hon satt där helt plötsligt bara.. Helt ensam.. Då undrade jag ju så klart VARFÖR ?
Strax efter det så var hon borta.. Undra vart hon gick...

Nyss.. Ja då stod det en röd bil här utanför.. Å då funderade jag på den, kanske inte riktigt bilen utan snarare ägaren till den.. Funderade på vad han egentligen gjorde..
Gick varv efter varv runt bilen, försvann en stund.. Gick några varv runt bilen försvann igen..
Sen så kom han med en påse från Donken, satte sig och åt.. Efter det ytterligare några varv runt bilen..
Till sist så åkte han.. Då undrade jag, VAD tittade han efter?

NU..
Ja vad tänker jag på just nu egentligen.. Hm.. Tror jag måste säga att det är mat..
Det kurrar änna i min mage så det är väl lagom dags att stoppa något i huvudet..
Värma lite mat och sätta mig med mina kollegor och äta.. Trevligt, trevligt..

Jag tror att det är en tänkar dag i dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0