Veterinär



Idag fick jag ta med mig lilla Mamma (Zina) till veterinären.. Hon mår visst unge vidare..
Men dom sa hos veterinären att det inte var någon fara för tillfället.. Men att jag var tvungen att hålla koll på henne ordentligt så att det inte blir värre.. Det har blivit stopp med mjölken eller vad man ska säga..
det är då iaf helt hårt.. Så hon behöver massage samt att jag måste se till att kattungarna diar på rätt ställe så att dom kan få igång det med mjölken igen..
Jag håller då tummarna..
Hm..
Åter till alla andra vardags sysslor..

By the way.. No work today..

Kommentarer
Postat av: Hans Kristian

Hei, håper det går bra med Zina, å dei små kattungene. Det ordner seg nok skal du se :)

2008-10-14 @ 16:59:22
Postat av: Mamma

Hur gick de med kaffet???

Om hon har mjölkstockning är det värme som behövs. Inte för att jag vet hur man gör med en katt....

Kram

2008-10-15 @ 08:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0