Vind, vadå?


Ja det stod ju i mitt horoskop att jag skulle ha en mild medvind..
Det är inget som jag har märkt av måste jag säga.. Men men.. Man ska väl inte alltid tro på det man läser va?
Fast det läsktiga e ju faktiskt att nästan alltid när det står något negativt så brukar det stämma..
Men det kan ju vara nån smart en som sitter och skriver som lyckas att träffa rätt på dom flesta..
Jag tror nog det.. Men jag tror ändå ibland på det.. Det kan vara riktigt läskigt måste jag säga..
Men men..
Nu  e dagen snart slut och det e dags att ställa sig å laga lite mat..
Det där lät fel.. Dagen e inte slut än..
Men jag ska ställa mig och laga mat iaf.. Få se om det blir nåt bra av det.. Hehe..
Hoppas på att jag kan lykas med nåt gott iaf..

Sugen på Goooooooooooood mat..        Haha..  När är man inte det liksom? ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0