En dag nu..



En hel dag gamla är dom nu!
Dom är såå små och så söta.. Men jag är smått orolig för en av dom, jag är inte säker på om den får mat!
Den ser alltid ut att göra något annat när jag tittar till dom.. Den är heller inte lika livlig som dom andra : S
Hm.. Får se hur det ser ut imorgon.. Men om inte annat får jag försöka att hjälpa den så att den hittar rätt..
Orolig blir man.. Men dom ska ju tydligen klara det mesta själva vad jag har förstått.. Önskar bara att hon hade valt en annan plats att föda på.. Där det hade varit lite lättare att se till dom.. Men men.. Jag får ta det som det är och försöka se till dom iaf..

Dagens bild : )



Så sööta så...
Fast att jag knappt kan se dom! Hihi..


Men nu är det natten.. Natti!


Kommentarer
Postat av: novalie

åhhh vilka söta kattungar



Hoppas allte bra me dej?

ha det bäst kram nova

2008-09-10 @ 14:22:16
URL: http://nowalie.blogg.se/
Postat av: modern

Kul att du lägger in bilder på dem. Jag är så sugen men...

2008-09-10 @ 20:42:56
URL: http://kittelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0