Grått värre.. Men..

Vart tog det fina vädert vägen? Det som har varit så fint nu i två hela dagar.. Å nu är det bara grått..
Gråa moln och kallt igen.. Jag som gillade så att det var fint.. Men nu tillbaka till det grå..

Så glömde jag att säga att jag är så glad! Min lilla Frida, en helt underbar tjej som jag inte pratat med på år ringde mig i fredags! Å så ringde jag henne igen.. Men jag jobbade ju så jag hade inte riktigt tid att prata.. Men nu skickade hon ett sms och berättade att hon hade en massa ledig tid.. Så nu ska vi försöka att umgås någon dag här snart!
Det ska bli sååå kul! Min undervara vän som jag umgicks med nästan varje dag när jag gick gymnasiet.. Sen efter att jag flyttade till Uddevalla så har vi tappat kontakten nästan helt : (
Hon har blitt av med mitt nummer och jag med hennes.. Då är det inte lätt att ringa varandra.. Men nu så fick hon tag på mitt så att hon ringde.. Då fick jag ju hennes med! JIPPIE!
Ska prata med henne på lunchen så ska vi se vad vi kan komma fram till för nåt bra : )

Då är det plötsligt inte alls särskilt grått längre! Jag blir glad av Frida, hon är som en SOL i sig!
En solstråle som bara värmer med all sin glädje : )


Kommentarer
Postat av: mamma

Vänner ska man vara rädd om..

2008-09-28 @ 20:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0