På riktigt?!


Dagen idag.. Började ju suuper bra, NOT!
Försenade till att börja med.. Blev inte alls som vi hade planerat.. Hela dagen blev som ett ända lååångt irritationsobjekt!
Trodde aldrig att dagen skulle gå över.. Men äntligen efter många om och men så är jag iaf hemma..
Jag sitter i min soffa och jag andas.. Det var nästan så att jag ett tag trodde att det inte skulle bli så..
Blev nästan galen på en av mina kollegor, kan understryka att det var den personen som pajade hela min dag!
Förstår inte hur dålig respekt en människa kan ha, ordet respekt finns ju inte ens i den människans ordförråd.....!
Har rent av hoppat på mina och de andras nerver hela dagen.. Trodde aldrig att jag skulle komma hem.. Det är helt sjukt att man skall behöva agera mamma åt nån som är äldre än en själv.. Jag skäms för att visa mig ute med den där människan! Men men.. Vad kan man göra? Det är väl bara att hålla tummarna för att personen ifråga inte kommer att jobba kvar så speciellt länge.. Men blir det så, ja då kommer jag att be om att få sluta.. Om inte situationen förändras radikalt.. Å då menar jag verkligen att det ska ändras ordentligt!

Idiot kommentarer:
- Men vadå, bättre att köra 210 km/h och dö än att köra lagligt och bli förlamad!
- Äh, jag skiter väl i pengar! Pappa betalar..
- Om ingen blir skjuten dom fem första minuterna i en film är den kass..
- Jo jag kan förstå att jag irriterar er, men det skiter jag i! (fniss)

Det är inte ens hälften av alla de "klyftiga" kommentarer som personen hasplar ur sig.. Det finns säkert tusen till som jag inte ens vill komma ihåg.. Men det är det jag har på tungan efter denna kväll!
URK! Jävla människa.. Ett helt inlägg som egentligen skulle vara om trevliga Norge.. Så blev det såhär?!?!


I övrigt var väl resan jätte bra.. Om man kan kalla det att det blev nåt kvar av den.. : S
Men men.. Vi fick träffa de som jobbar i Norge på den avd. så det var trevligt och lärorikt! Har även varit och hälsat på där allting packas.. Det är typ Samhall som tar hand om det, det gjorde mig lite varm i hjärtat! Mitt jobb bidrar till att även dom har jobb och något att göra! Ååå..
Hoppas på att jag kommer att kunna ta mig i kragen och bli en suuper säljare nu bara ; )

Nä that´s it for tonight "folkens"...
sist men inte minst det var som ett hallelulija moment att komma hem, frihet!

Natti..


Kommentarer
Postat av: mamma

Kom ihåg... Vissa har bara en hjärncell....

Hoppas bara att han inte tar någon med sig i den olycka som han kommer att skapa.

Åk ej med honom. Älskar dig för mycket.

Kram

2008-09-16 @ 11:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0