Kan du höra mig?


Nee idag va det inte lätt att höra mig när jag skulle till å prata.. Det blev inte mycket av det..
Så jag fick ta å ringa chefen min och försöka kraxa ur mig att det var jag och att jag inte kunde jobba : (
Han förstod det eftersom att han knappt kunde höra vad det va jag sa verkade det som..
Men det var iof inte så konstigt det inte..
Så när jag väl hade vaknat till liv och fått mig att känna mig lite mer som människa så bar det av till apoteket..
Min tillfrisknings kur:

Så innan jag gick hem var det så att jag var tvungen att gå förbi Clas Ohlsson så att jag kunde ta å köpa mig lite lagning till mitt handfat.. Jag lyckades ju med bedriften att välta ut en parfymflaska ur mitt badrummskåp så att handfatet sprack..
Ingen vidare bedrift.. Men nu är det någon typ av tätning där på iaf så att det inte ska rinna vatten igenom : )
Så får jag se vad det blir av det sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0