Fyra små..



Ja, äntligen har dom kommit! Ååå så glad jag är! Jag vet nästan inte vad jag ska säga..
Det kom fyra små underverkt.. Å jag hoppas så att dom alla kommer att överleva..
Dom verkar då väldigt pigga och glada.. Far runt och klättrar små piper och diar..
Ååå jag är så sjukt stolt över min lilla misse! Hon har gjort ett så bra jobb.. 
Fast att jag har varit lite smått sur på henne för vad hon har ställt till med så kan man ju inte vara det nu..
Nu är dom ju trots allt här och jag kan inte sluta att titta på dom.. 
Dom är så små, så söta och har såå fina färger.. Jag vet redan vad en ska heta om det är en liten tjej..
Men det tåls att vänta på.. Hihi..
 Mina lilla tjej har iaf gått och blivit en stor tjej nu.. Hon är mamma.. Till fyra små mirakel..
Som jag egentligen inte har en aning om vem dom kommer ifrån..
Men allting har ju en mening så att jag håller mina tummar för att det ska bli bra : )

Jag blev helt ställd när jag kom hem.. Öppnar dörren och det bara är en katt som möter mig..
Så ser jag att hon ligger i det lilla krypinet på klätter ställningen..
Å att det är något konstigt som hänger ut där bak..  " Å herre.. Hon föder ju! " Det var vad jag tänkte..
Jag bokstavligt talat kastade mig ner på golvet för att titta.. Se så att det gick bra för henne..
Så jag tittade å försökte att ringa Bea.. Men det gick då inte.. Det var tydligen fel på hennes linje..
Så jag ringde eniro..

- Hej! Jag skulle vilja ha nummret till Uddevalla Smådjursklenik, min katt föder!
- Okej, det finns två veterinärer, vilket nummer vill du ha?
- Det till Smådjurskleniken!!! Kan du skicka ett sms?
- Ja, jag kan skicka men inte koppla.. Öö.. Grattis och lycka till! (skratt)

Det var ungefär så det gick till när jag fick numret till nån som vet vad man ska göra..
För mig var det en aning omskakande.. Vill inte ens tänka på hur det var för Zina..
Eller hur det skulle kunna tänkas vara för mig en vacker dag : S




Två små bilder på alla dom små söta älsklingarna.. Men Zazom får tyvärr inte vara med och leka med de små..
Inte än iaf.. Men han kommer att få vara med han också sen!

Nu är det dags att sova..
Kram kram å Natti natti..



Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

Oj så söta!

Dem är verkligen ljuvliga!

Va rädd om dig, och kissemissarna!

Kram kram

2008-09-09 @ 07:50:47
Postat av: modern

Grattis till tillökningen. Visst blir man sugen.

2008-09-09 @ 07:53:43
URL: http://kittelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0