Lite att göra

Det är sjukt vad tråkigt det kan vara att sitta hemma och vara sjuk..
Det blir ju så att man bara sitter hemma vid datorn och inte gör något vettigt alls..
Skulle önska att jag kunde göra nåt bra av det, men jag har lovat mig själv att bara sitta snällt och lungt så att jag vilar ordentligt.. Om jag inte gör det så kommer jag ju aldrig att blir frisk..
Så en kopp till med te på det..



Sånt jag har pillat med idag..

GratisKläder.se
En sida för att sammla poäng till att få presentkort hos olika kläd butiker.. Hur nice är inte det?

Gratissajt.se
Man kan väl aldrig få nog av gratis saker eller?



Det var väl spännande? Not..
Men ändå.. Har iaf varit å kollat runt lite här å var.. Gratis är gott brukar det väl heta? Hehe..
Ne nu får jag göra nåt.. Men vad?

Kommentarer
Postat av: mamma

Jo nog är det trevligt med gratis saker...tills man får en räkning...

Du ska vila när du är sjuk=ligga nerbäddad med dryck och max zappa på tvdosan...

Kram

2008-09-30 @ 17:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0