Lunch

Lunch idag igen.. Tänk att man har en sådan varje dag : ) Det är väl ändå för väl.. Tänk på dom som inte har det!
Nog för att jag inte var nöjd med min.. Men jag fick då en iaf.. Finns ju dom som inte får det.. Känns som att jag sitter och skriver en massa strunt hela dagarna men jag vill ändå skriva lite ju..
Min lunch idag det blev ris,sås å nån konstig inbakad lax från Lidel.. Måste säga att den va inte god.. Kan inte rekomendera någon annan att köpa den.. Iaf inte om man har samma smak som mig..
Det smakade inte gått igår till middag och det smakade inte gott idag till lunch.. Men det var iaf nåt att stoppa i huvet..


Sitter som vanligt och kollar lite på aftonbladet.se lite roligare nyheter idag tycker jag : )
Visserligen så var det en del nyheter som var mindre trevliga med, men det är det väl alltid.. Annars skulle det väl inte vara några nyheter.. Men roligt är väl att Pensionärerna fått en egen lekplats, Att en liten tjej troligtvis har blivit återfunnen och att vi har stora solchanser i hela landet : )


Kommentarer
Postat av: Anders

Hej!

provade oxå den dära laxen och den var fn inte god nej. Men det finns en hel del bra där oxå, på Lidl alltså.

Jag har en ny blogg som du förmodligen kan läsa......

Puss!

Gufar Anders

2008-09-13 @ 10:19:57
URL: http://ordtankarbild.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0