Vem? Varför?

Hm... Jag har fått påpekat för mig att jag har fått en viss kommentar..
Jag tänkte inte direkt på det innan.. Men nu bara för att jag har fått det på pekat så tänker jag på det..

Så här står det..
"Hej hjärtat! Jag hoppas att allt är bra med dig! Ett liv utan dig är som rymden utan stjärnor!"

Vem är du? Varför skriver du så? Känner jag dig? :S
Det känns ju som att det borde vara någon som jag känner.. Fast jag vet inte..
Man börjar ju fundera..
Varför skulle du påpeka det för? Nu irriterar det mig ju! : S


Kommentarer
Postat av: kristina kittelsen

Japp det är denna bloggen som gäller :)

Ja men varför inte, skicka lite hur du vill ha den o så, så ska jag tänka på hur ja kan göra den

2008-09-10 @ 13:54:17
URL: http://kristinakittelsen.blogg.se/
Postat av: kristina kittelsen

ja typ vad du vill ha för bilder i din header och så :)

2008-09-10 @ 19:28:15
URL: http://kristinakittelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0