Presentation

En liten presentation av dom små.. Å så lite bilder på dem..
Både för att dom är så söta och för att det finns dom som vill se lite mer av dom : )
Men sen till det andra, jag vet faktiskt inte riktigt vilka som har ett hem att flytta till ännu..
Men jag återkommer till det.. Det enda jag vet är att jag ska ha ett hem till dom iaf!

 

Rambo - En livlig liten krabat som är den som är mest frammåt : )

Diva -  En liten och försiktig tjej som gör det på sitt sätt..

Leon - En försiktig liten kille som försöker att hålla tempo med Rambo

Lillan - Mamma upp i dagen, men inte lika gosig som mamma ännu. Mer full i fan..

    


 


Kommentarer
Postat av: Mattias

Fina bilder! Den sista va bäst =)

2008-09-29 @ 22:55:14
Postat av: mamma

Hur än det är så är dom för söta...

Allergi eller ej, nog vill man goas med dom.

Kram

2008-09-30 @ 08:23:35
Postat av: modern

Ja så var det jag igen. Rebeccas mamma Lite intresserad av Diva eller ev. Rambo är de tingade??? Kanske kan jag och Rebecca komma och titta någon dag? Rebecca ringer dej

2008-09-30 @ 12:25:08
URL: http://kittelsen.blogg.se/
Postat av: Mamma

Nu sitter katterna uppsatt på lektions väggen.

Kram

2008-10-02 @ 12:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0