Besök i Norr..


Jag var ju på en tur upp till norra Sverige eller kanske lite mer exakt mitten av Sverige.. Vilket fall så tog jag mig en tur hem över för att få träffa vänner och familj. Träffade på ett gammalt ex.. Så pass gammalt att man kan säga att det var 15 år sedan. Jag umgiks med min goa vän Bea som inte vill vara med på bild. Träffade hennes söta lilla tjej Tindra som dock var en liten linslus : )
Sedan efter ett par dagar där bar det av hem till lilla mamma som jag var ute och promenerade med.
Tog en tur runt bygden kan man säga. Satt i det gamla trädet. Mamma påskpyntade lite.. Å så hände det en massa massa mer.. Jag träffade Tina : ) En gamal klasskompis och så även min gamla granne, tog en kaffe med han ja..
Men har tyvärr inte bild på allt.
Stackars grannen fick en p-bot när  vi drack kaffe.. Haha.. Sa att han borde betala fast det tyckte inte han för att han aldrig fick någon bot. Men jag sa att bara för att jag var med så kommer han säkert att få det.. Å vad hände?!?
Jo han fick en!
Tack Tina för en trevlig kväll! Tack Bea för en trevlig kväll! Tack mamma för en mysig vistelse : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0