Blogg liv!


Ja man kan väl kalla det så skulle jag gissa. Det är ju ett liv i bloggens värld med. En förkortad variant av mitt liv och det jag tänker det jag gör om dagarna..
Det har ju varit väldigt stilla bra länge men tanken min var ju att nu skulle jag ta mig i kragen och göra det hela lite bättre lite mera rätt igen. Typ blogga iaf en gång om dagen. Hur låter det?
Hm..
Så idag har dagen precis börjat nästan ju och jag är redan på g med mitt första inlägg. Det är väl inte så illa? Hehe..
Kommer nog kanske mer under dagen hoppas jag. Borde det göra.

Idag är det onsdag.. Vilken onsdag är det? Jo dagen efter tisdagen.. Haha.. Nee gud vad "flum" jag känner mig nu. Men igår var väl en dag som alla andra nästan. Fast ändå inte riktigt. Spenderade nästan hela dagen i en bil, min mamma fyllde år och det kom en liten bebis till världen.. Jaa det var det som hände igår.
Fy på mig som inte skrev ett inlägg till dig Mamma.. Men det blev så mycket annat när jag skulle försöka uppdatera allt annat som jag gjort det senaste. Men du vet ju att du inte är glömd!!

Bebisen.. Ja jag vill Gratulera! Men det är ju i smyg som jag gör det.. Haha.. Äh! Va tusan..
Får jag lägga upp en bild? : S
Hade varit så kul.. Men men.. Får väl se om jag får någon kommentar på det om jag får eller inte..

Nee nu var det dags att göra gröt snart..
See ya!

Kommentarer
Postat av: Nina

Hoppsan då....jag skrev fullt ut jag....hoppas att det gick bra.

Kram

2009-04-22 @ 20:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0