En dag i bil..


Idag har jag spenderat så gott som hela dagen i en bil.. Jag har åkt och åkt och åkt.. Jag kan nog fortsätta så ett tag.. Hehe..

Jag har åkt från..

Essunga (Vara) - Uddevalla
Uddevalla - Trollhättan
Trollhättan - Göteborg
Göteborg - Trollhättan
Trollhättan - Uddevalla
Uddevalla - Kungälv
Kungälv - Uddevalla

Det kan man kalla några turer med bil va? Spenderat typ 8 h i bil och åkt en massa mil.. Haha.
Vad kan man säga? Vaknar man kl 06.00 en ledig dag och alla andra jobbar. Vad gör man? Äh.. Jag följer med mina vänner på jobbet.. Haha..

Så detta har jag gjort idag..
Oh no, en bil förföljer oss..                                       Neee, det var det ju inte.. Haha..


Det var ju bara den bilen som Linda skulle leverera.. Sen en liten galen min som man kan ha efter alla timmar i bil..
Som avslutning så tog vi ett riktigt  "Lastbils Meal".. Haha..

Nu dricker jag te...

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; Tack så mycket för tipset! :D

2009-04-21 @ 19:24:36
Postat av: Nina

Det finns många sätt att spendera tid på. Vissa ligger bara och jäser vissa jobbar och vissa sitter i en bil...

Själv har jag jobbat och sen varit utbjuden på middag av Sten. En härlig dag. Många sms under dagen och även i facebook. Kul. John har också hört av sig. Kram på dig

2009-04-21 @ 21:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0