Graninge


Ja då sitter man i skogen i Graninge.. Jag vill egentligen inte alls skriva för att jag inte har några bilder att lägga ut :S
Det hade varit så mycket roligare om jag hade haft några bilder att lägga ut med.

Har träffat lilla grannen, en gamal pojkvän om man kan kalla det de, klass kompis från förr..
Ja å en massa massa mer folk. Mamma, Gubben hennes, min bror och hans assistent..

Det är en massa massa folk. Jag kommer nog inte att komma ihåg alla som jag har träffat. Men just nu är jag ganska så trött och kommer väl att få lappsjukan som Jenny sa om jag inte kommer ifrån det här hålet inom kort.
Det är inte allt för roligt att inte ha någon kontakt på mobilen alls.. Men jag har väl mig själv att skylla som inte har telia som man borde om man ska vara här uppe i skogen.
Men på nåt vis så har jag "dissat" telia sen jag inte jobbat där längre. Kommer alltid på ett sätt att vara "telian" men ändå inte.. Blev som lite ledsen då jag inte fick stanna..
Men vad ska man säga?

Nu sitter jag här i min skog med en mobil som har helt fel operatör. Man borde slappna av helt eftersom att man inte kan bli störd av något men ändå är man stressad.. Varför?
Kommer nog aldrig att fatta det där med att stressa.. Man är det fast att man inte vill vara det..

Jaja.. Men nu är det dags att sova. Har haft ont i hjärtat hela dagen nästan.. Iaf halva..
Så om jag går å lägger mig nu kanske jag slipper det senare. Hoppas kan man.
Ska ut och göra staden imorgon med Bea min vän :)

Tjo ho!

Kommentarer
Postat av: Issa

Bor i Stugun :) Hur länge stannar du? jag jobbar ju dygnet runt nu tyvärr och imorgonkväll åker ajg till fjällen!

2009-04-04 @ 08:57:49
URL: http://isabolle.blogg.se/
Postat av: modern

Stress ja det är inte kul!! Tror man är så uppskruvad att man har svårt att slappna av när man kan göra det...

2009-04-04 @ 20:04:41
URL: http://kittelsen.blogg.se/
Postat av: Sabina

hehe, inte lätt att vara i norrland! :P

2009-04-15 @ 13:17:50
URL: http://sabiinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0