Då nu sen..


Hm.. Ja då blev det ett glapp igen då..Skriver ofta gör jag ju inte precis.. Men jag skriver iaf någon rad nån gång ibland..

Just nu sitter jag med snuva och hosta. Inte alls pigg.. Sjukskriven tills på söndag. Lite glad är jag att det är sol på dagarna iaf så att man kan sitta och värma sig i den lite.. Annars händer det ju inte så mycket när man är sjuk.
Lever mest på te och varm choklad : ) Mm..
Spännande va?



I söndags var det personalfest. Det var faktiskt jätte trevligt, fram tills att vi skulle med bussen hem.
Någon spydde på chafförens ratt och en annan kollega var odrägligt full.. Vad kan man säga om det?
Innan allt det eländet så åt vi en god middag med både förrätt och varmrätt. Men när det var dags för den riktiga maten var jag så gott som mätt eftersom att förrätten var stor nog för mig. Men jag fick i mig lite iaf :)
Kan väl inte säga så mycket mer om den kvällen annat än att det var trevligt. Jag och Andrea hade riktigt kul på bussen synd bara att hon inte var med på den hem igen..



På väg till presonalfesten.. Resten av bilderna vet jag vart dom blev av..
Kan nog vara så att dom är i min kamera.. Men vart har jag lagt den då? :S

Kommentarer
Postat av: Nina

De där me kamera och du... dags med senil snöre på den kanske...ha ha.

Låter som om de är lite bättre nu. Jag blir hemma till veckan. Sen hur de blir vet jag inte än.

Kramar

2009-08-23 @ 15:17:01
Postat av: Mamma

Ser att nya tesilen används

Kram

2009-08-24 @ 19:43:26
Postat av: nea

Kul hade vi verkligen!!!

2009-08-26 @ 00:58:19
URL: http://andreaohlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0