Måndagskväll


Nu är det allt tid att krypa ner i sängen, vilket det egentligen var för ett tag sedan. Men jag har som vanligt inte riktigt lyckats att slita min ifrån soffan. Ibland önskar jag att jag hade en tv inne i sovrummet igen.
Fast ändå absolut inte. Kan ju faktiskt sova utan vilket jag har hört ska vara bättre. Men jag vet inte vilket som är bäst.. Har aldrig gjort någon egen undersökning och kommer inte ihåg riktigt heller. Fast det låter ju ganska så vettigt att sova utan tv..

Hur sover du?? Med eller utan?




Var på ett litet Ljusparty efter jobbet idag. Riktigt trevligt :)
Ungefär som ett sexparty eller tupperwereparty.. Om det nu stavas så? Mamma?? Du som sålt.. Du vet.
Vilket fall så var det riktigt trevligt. Jag älskar ju dofter av alla de slag. Fast ne. Men jag gillar dofter som är i min smak :) 
Så nu ska jag visst ordna ett party hos mig. Gud hjälpe! Få ihop några som kan komma alla samma dag. Men på nåt vis ska det väl gå. Kan ju vara riktigt roligt. Blir nog bra.
Var dum nog att inte ta några bilder men det kanske kan få ordnas en annan dag. Har ju faktiskt en katalog.

Men dax att krypa ner nu är det iaf.

Natti!

Kommentarer
Postat av: nea

Utan tv!! Mamma har skrämt mig, att man ska sova med så lite störning i sovrummet, sen så har jag läst att förhållande försämras om man har tv i sovrummet, typ tv'n tar över myspratet innan läggning, och man har mindre sex osv... De vill inte jag, jag vill ha min kille lika hot som alltid :P hehe

2009-09-01 @ 18:27:25
URL: http://andreaohlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0