Ojsan..


Ja det kan man verkligen säga.. Jag skriver ju på TOK för mycket i bloggen nu för tiden.. Lr inte..
Jag skriver ju nästan inte alls.. Fy fy på mig. Men nu har jag ju faktiskt varit sjukskriven i typ två veckor och man ska ju inte anstränga sig så det kanske bara är bra.. Haha..
Men nu idag så är min sjukskrivning slut, Woopie! Jobb här kommer jag..
Startar redan ikväll med att åka till S-sund och rocka.. Lr kanske inte.. Det är alltid för lite folk där enligt min mening.. Haha..
Men men det ska man väl kanske inte klaga på.. Lr jooo för jag vill att det ska vara MASSOR med folk där så att man får nåt att göra.. Haha.. Men men det blir nog bra..

Jaha.. Daxs att väcka sig själv och bli människa igen?
Har trots allt en massa färg över typ hela mig.. Har spenderat min sjuka tid med sjukterapi eller va jag ska kalla det.
Målat om lite grejer.. Bilder på resultatet kommer komma.. Men inte nu..
NU har jag inte tid egentligen..
Men jag skrev iaf en rad.. Hihi..

Kommentarer
Postat av: rebecca

DUKTIG ANNA. nu har jag varit inne måånga ggr på din blogg det senaste utan resultat. Men nu hoppas jag du kommer igång igen din lilla loppa.

2009-08-29 @ 14:13:10
URL: http://rkittelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0