Barndoms minnen..

Åh.. Zandra och jag var på affären innan vi köpte pizza.. Å se vad jag hittade! Kunde inte låta bli att fota!



Portello och Trocadero :)


Zandra ligger på min soffa och vi har ätit pizza. Gott med söndag! Söndag igen. Det går så fort. Snart tar jag andra glaset vin och sedan är det nog dax att sova.
Vin är bra för att man ska bli trött.. Men jag är nog för ofta på bolaget eftersom att killen i kassan kände igen mitt legg och sa att han snart visste vart jag bor med. Hm..
Jaja.. Jag tror nog att jag bjuder på det!

I helgen har jag handlat mer än vad jag borde men faktiskt bara saker som jag behöver så jag är nöjd ändå. Hela min inköps lista har jag handlat mig igenom. Å vad händer då? Joo jag hittar igen pincetten. På jobbet! Mot alla odds så låg den där och väntade på mig. Så nu har jag två..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0