Burr..


Det är riktigt kallt och vintrigt ute nu. Jätte mysigt men HU så kallt. Ingen värme alls. Gäller verkligen att klä sig rätt så att man klarar av att vara ute. Till å med träden är vinterklädda..


Har haft ett par slappa dagar nu. Inte skrivit något och bara slappat. Nästan iaf. Haft det väldigt trevligt med spelkväll och annat.

Kalas för en vän som fyllde år den 26:e, riktigt trevligt men dagen efter så var jag väl inte hellt å hållet människa. Men det ska man väl inte vara heller efter att det har varit kalas??

Just nu pysslar jag med att försöka få ordning på mitt löshår. Det var mörkt och jag är blond. Har man nytta av det då? Ne, så jag måste få det ljust vilket inte verkar vara det lättaste. Har blonderat det tre ggr nu men det vill sig inte alls. Buhu..

Annars då? Inte mycket alls. Vet inte ens vad jag ska skriva just nu. Så jag bara skriver en massa onödigt.. 
Äh.. Bättre att hitta på nåt vettigt nu igen. Ska nog ge mig på att försöka färja det där håret en gång till. Någon gång måste det väl bli ljust nog... Lr??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0