Dagen efter.


Idag har det varit en stillsam dag. Lungt och stilla. Det behövdes, men ändå är jag fortfarande trött och det är snart dax att jobba igen.
Dagen igår blev väl en hit!? Tror jag iaf. Det var då väldigt mycket folk. Massa massa folk. Trevligt.
Så det blev en sen kväll eftersom att dom sista gästerna lämnade stället först kl 02.40. Efter det ska vi ju faktiskt städa så det tar sin lilla stund innan man får komma sig hem och krypa ner under täcket.




Nu är julen över.. ?
Lr är den inte det? Jag vet faktiskt inte. En massa helgdagar är det iaf sen är det årets höjdpunkt eller vad det kallas. Funderar fortfarande på vad jag ska göra den dagen. Bara sitta hemma lr? Känns nästan så just nu. Får se vad som händer. Det är ju faktiskt en massa mellan dagar emellan så jag hinner kanske komma på något bra..





Jaja.. Nu har jag nog svamlat klart. Börjar bli dax att ge sig av. Det är riktigt skit väder ute! En sådan dag som man hellst egentligen stannar hemma. Iaf jag. Men ikke! Blåser massor och så är det snö/regn sådär så att det slår som spikar i nyllet på en.

Buhu!! Jag vill inte!


Kommentarer
Postat av: Erik och mamma

Hej. Nu sitter vi här och tittar på dina bilder. Erik blir glad av att se dig.

Kramar från oss

2009-12-27 @ 12:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0